Перед продажем та відправленням на доставку вся продукція перевіряється на справність та відсутність заводських браків спеціалістами магазину. За потреби техніка буде відрегульована на нашому сервісному центрі сертифікованими фахівцями.
Проте якщо ви виявили брак, ми готові обміняти продукцію на наступних умовах:
Поверненню підлягає товар:
1) якщо він не був у використанні;
2) не пошкоджено пакування товару;
3) у товару відсутні видимі механічні ушкодження;
4) у наявності чек або гарантійний талон на цей товар.
Для здійснення повернення повинні виконуватись такі умови:
1) З дня придбання товару не минуло 14 днів (дата вказана у гарантійному талоні чи чеку);
2) Вам необхідно зв'язатися з нами та уточнити причину повернення
3) Уточніть, як вам буде зручно здійснити обмін/повернення товару;
4) Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення коштів;
Якщо товар був у використанні, це може бути розглянуто як гарантійний випадок і для цього вам необхідно отримати висновок сервісного центру.
Для того, щоб уникнути неприємностей на початку експлуатації, рекомендуємо звернутися до наших фахівців за професійною консультацією.
Повернення техніки можливо лише відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».